wizytówka
Usługi

Cel uświęca środki

Kto z nas nie spotkał się z ulotką reklamową? Chyba nie ma takich osób. Każdy, chociaż raz w życiu, miał w ręku ulotkę. Szczególnie w okresie letnim, jest wręcz niemożliwe aby przespacerować się centrum miasta i nie otrzymać ulotki zachęcającej do skorzystania z 50% obniżki cen czy drugiej pizzy gratis. Ulotki są często agresywną formą reklamy, ponieważ jesteśmy nimi wręcz zasypywani, niekiedy wbrew naszej woli. Podobnie jest w przypadku ulotek wkładanych do skrzynek czy rzucanych pod drzwi. Nie raz było słychać skargi ze strony osób dbających o porządek. Ale jak mówi stare porzekadło: cel uświęca środki.

Ulotkę proszę

wizytówkaJednak ulotki to przede wszystkim skuteczna forma reklamy. Dlaczego? Ponieważ ulotka reklamowa, podobnie jak wizytówka, dociera bezpośrednio do rąk klienta. Reklama telewizyjna jest bardzo droga. Reklama radiowa nie trafi do tak szerokiego grona potencjalnych klientów a w przypadku reklamy w gazecie – nie każdy kupuje gazety. Tak więc papierowa ulotka jest tanią i skuteczną promocją naszej firmy czy usługi. Decydując się na ulotkę warto pójść o krok dalej i zamawiając ulotki reklamowe, zamówić także pakiet wizytówek. Jest to bardzo wygodna forma promocji, ponieważ wykonując usługę można wręczyć wizytówkę i zachęcić za zarekomendowania nas wśród przyjaciół i znajomych.

Gdzie i za ile?

Branża poligraficzna ma się bardzo dobrze. Mimo cyfryzacji i przeniesienia usług do Internetu wiele tradycyjnych form reklamowych wciąż cieszy się ogromną popularnością. Bydgoszcz jest miastem, gdzie z powodzeniem znajdziemy drukarnię wykonującą ulotki i wizytówki wysokiej jakości w przystępnej ofercie cenowej. Gdy nie mamy własnego pomysłu na projekt, możemy skorzystać z gotowych szablonów lub poprosić o usługę profesjonalnego projektowania graficznego, dostępnego w większości drukarni. Koszt realizacji takiego projektu jest uzależniony od projektu, nakładu oraz materiału. Cena wynosi od kilkudziesięciu do kilkuset złotych.

Możliwość komentowania Cel uświęca środki została wyłączona