administracja
Usługi

Jak poprawnie reklamować taką działalność jak administrowanie nieruchomościami?

W dobie dosłownie milionów sposobów na reklamę jedna, klasyczna rzecz pozostaje niezmienna: nawet przy najskromniejszych środkach można łatwo wybić się ponad tysiące innych firm za sprawą… bardzo dobrego, oryginalnego pomysłu. Jeśli prowadzimy taką firmę jak zarządzanie nieruchomości, przede wszystkim musimy ustalić nasz target – czyli grupę docelową osób bądź firm, w stosunku do których będziemy najbardziej promować swoje usługi.

Co to jest administracja?

W przypadku, gdy w grę wchodzi na przykład zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi, najlepszą metodą jest zorganizowanie spotkania z potencjalnymi klienta-mieszkańcami i w formie wykładu bądź podobnej przedstawienie im zalet płynących z posiadania kogoś, kto będzie odpowiadał za takie działania jak administracja nieruchomościami, a jednocześnie rozliczał się przed wszystkimi ze swojej pracy. Można także nadmienić, że administracja nieruchomościami w przypadku wspólnot, które miałyby się wykształcić ze spółdzielni mieszkaniowych, jest o tyle lepsze, że można danym mieszkańcom w prosty sposób pokazać,administracja że zarządzanie nieruchomościami w takim modelu jest dla nich o wiele korzystniejsze finansowo, jako że będą musieli mniej płacić – argument bardzo prosty i jednocześnie bardzo skuteczny, jako że wiele osób zawsze patrzy na takie rzeczy pod kątem tego, ile pieniędzy będą musieli wydawać w danych okresach czasu. Oczywiście takie zadanie może być trudne w przypadku grup lokatorów lub właścicieli nieruchomości, którzy należą już do spółdzielni; przekształcenie się spółdzielni mieszkaniowej we wspólnotę mieszkaniową często oznacza redukcję etatów między innymi prezesa spółdzielni i innych osób, które pod nim pracowały, możemy więc napotkać pewien opór na swojej drodze, jeśli jednak poprawnie i rzetelni wykonujemy administrowanie nieruchomościami, to w końcu powinniśmy osiągnąć swój cel. Kluczem jest jednak dobre i intensywne informowanie ludzi – jako że każdy po prostu chce płacić mniej, zachowując dzięki temu więcej pieniędzy w kieszeni na inne wydatki.